TÄÄLTÄ LÖYDÄT TIETOA

YLEISISTÄ EHDOISTA

Suosittelemme sinua lukemaan yleiset ehtomme saadaksesi lisätietoja myynnistä ja sovellettavista ehdoista. Jos sinulla on kysyttävää tai haluat saada lisätietoja, ota ystävällisesti yhteyttä alla oleviin yhteystietoihin.

Choconi_färg

 

Choconi AB
Fittjavägen 23

14553 Norsborg

+4618163100
info@suklaakassi.fi

Yleiset ehdot

Tietosuojakäytäntö ja evästeiden käyttö

Määritelmät: 

Suklaakassi, tässä tekstisä CK, ja yhdistys/joukkue/koulu/luokka, jäljempänä ”Asiakas”, nämä ehdot koskevat. CK:n tuotteiden myynti ja jakelu tapahtuu siten, että Asiakas tilaa aloituspaketin. Sen jälkeen Asiakas ottaa vastaan tilauksia CK:n tuotteista rajoitetun ajan, suositeltavasti 3 viikkoa. CK vastaanottaa sitten yhteisen tilauksen Asiakkaalta annettujen aikataulujen mukaisesti, jotka seuraavat Myyntipakettia. CK toimittaa sitten tilatun määrän Asiakkaalle yhteen toimitusosoitteeseen. Tämän sopimuksen tehneen Asiakkaan on nimettävä yhteyshenkilö, joka välittää ja vastaa yhdessä Asiakkaan kanssa maksusta CK:lle.

Tuotto/Voitto:

Asiakkaan tuotto/voitto on erotus Asiakkaan ostohinnan ja myyntihinnan välillä. Myyntihinta on 16 euroa kappaleelta ja Asiakas saa voittoa 6 euroa jokaisesta myydystä kassista. 

Suklaakassin velvollisuudet:

CK sitoutuu tukemaan Asiakasta tämän sopimuksen voimassaoloaikana kysymyksissä ja antamaan Asiakkaalle sellaista tietoa, jota tämä tarvitsee tuotteiden jakamiseen loppuasiakkaalle.

Asiakkaan velvollisuudet:

Asiakas sitoutuu noudattamaan CK:n myyntiin liittyviä ohjeita. Asiakkaan on työssään toimittava siten, että tuotteiden ja brändin hyvä maine säilyy tai vahvistuu. Yhteyshenkilön on tiedotettava kaikille CK:n tuotteiden myynnissä mukana oleville henkilöille näiden ehtojen sisällöstä. Asiakkaan osuutta tai nettotuloa saa käyttää kokonaisuudessaan ja yksinomaan aatteellisessa toiminnassa.

Yhteyshenkilön vaatimukset:

Yhteyshenkilön on oltava täysi-ikäinen, vähintään 18-vuotias, ei saa olla maksuhäiriöitä ja hyväksyä luottotarkastus. Huomaa, että luottotarkastusta ei rekisteröidä UC:hen tai muuhun yritykseen eikä se vaikuta yhteyshenkilön yksityisasioihin, kuten pankkilainan hakemiseen jne. Yhteyshenkilö ei voi siirtää tehtäväänsä ilman Asiakkaan ja CK:n hyväksyntää. Yhteyshenkilöllä ja Asiakkaalla on yhteinen maksuvastuu Choconi AB:lle.

Maksuehdot:

Lasku lähetetään erikseen postitse/sähköpostitse Asiakkaan lopullisen toimituksen yhteydessä, luottolimiitillä 20 päivää toimituspäivästä alkaen ja 30 päivää, jos Asiakas on valinnut suoran myynnin vaihtoehdon (ei katalogien kautta). Viivästyneestä maksusta peritään viivästyskorkoa, joka on tällä hetkellä 2 % aloitettua kuukautta kohden.

Toimitus ja rahti:

CK:n tavoitteena on toimittaa tilatut tuotteet erityisesti Asiakkaalle ilmoitettuna toimituspäivänä tai muutoin osapuolten sopimuksen mukaisesti. Jos toimitusta ei voida suorittaa Asiakkaalle ilmoitettuna aikana tai jos osapuolet ovat muutoin sopineet, CK sitoutuu ilmoittamaan Asiakkaalle, milloin toimitus voidaan arvioida suorittaa. Kaikkiin toimituksiimme lisätään itsekustannushintaan perustuva rahti, paitsi yli 200 paketin ryhmätilauksiin, joissa rahti on ilmainen. Tarkat rahtihinnat löytyvät vällilehdeltä ”Myyty loppuun”. Jos vastaanottaja ei ole sovitussa päivässä/aikataulussa toimitusosoitteessa vastaanottamassa lopullista toimitusta tai jos vastausta ei saada yhteyshenkilön ilmoittamaan puhelinnumeroon ja tarvitaan uusi toimitus, ylimääräinen rahtikustannus vähennetään ryhmän tuotosta.

Force majeure:

CK ei vastaa ulkoisten olosuhteiden, kuten epidemian, tulipalon, maanjäristyksen, myrskyn jne. aiheuttamista toimitusten viivästymisistä. Tällaisissa tapauksissa CK:lla on oikeus lykätä toimitusta enintään 2 kuukautta ilman lisäkorvausta Asiakkaalle. 2 kuukauden jälkeen Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilattu tilaus ilman kustannuksia.

Säilytys:

Suklaa on säilytettävä kuivassa ja viileässä paikassa. Säilytys huoneenlämmössä harvoin aiheuttaa ongelmia, mutta suosittelemme 12-18 asteen lämpötilaa, optimaalisesti 17 astetta. Asiakas on vastuussa tuotteiden toimittamisesta loppuasiakkaalle mahdollisimman pian. Varastointi vaatii luvan ympäristövirastolta.

Myynnin epäonnistuminen:

Kun myyntipaketti on tilattu ja lähetetty varastostamme, Asiakas on sitoutunut toteuttamaan myynnin enintään 4 kuukauden kuluessa. Jos myynti epäonnistuu, Asiakas voi palauttaa aloituspaketin, mutta vastaa itse postimaksuista. Jos tätä ei tapahdu, CK:lla on oikeus veloittaa Asiakasta 15 euroa korvauksena esitteistä, tuotteista ja toimituskuluista.

Palautus:

Jos kuluttaja ei vastaanota tilattua tuotetta, palautus tehdään tarkastuksen jälkeen. Jos Asiakas ottaa erän kotiin myydäkseen sen suoraan ottamatta ensin vastaan tilauksia, maksuton palautus koskee enintään 50 % tilatusta määrästä. Jos suurempi määrä on palautettava, siihen lisätään itsekustannushintaan perustuva rahti. Mahdollisesta palautuksesta on ilmoitettava CK:lle viimeistään 5 viikkoa tuotteiden vastaanottamisen jälkeen.

Tuotteen vaihto:

Jos jokin tuote on poistunut valikoimasta tai on tilapäisesti loppu, CK:lla on oikeus vaihtaa se vastaavaan tai kalliimpaan tuotteeseen.

Muut:

Asiakas ei saa siirtää tai luovuttaa oikeuksiaan tai velvollisuuksiaan näiden yleisten ehtojen tai Asiakkaan ja CK:n välisen sopimuksen perusteella ilman CK:n kirjallista lupaa. Mitä tulee suklaarasiaan, CK:lla on oikeus vaihtaa pralineja, jos jokin praliini on poistunut valikoimasta tai loppu. Vaihdetun praliinin on oltava vastaavaa painoa ja laatua ja sen tulee olla mahdollisimman samanlainen kuin vaihdettu praliini.